به همت بسیج سازندگی سپاه فریمان صورت گرفت؛

 اهداء ۶۱ سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت فریمان

همزمان با عیدسعیدغدیر مراسم توزیع ۶۱ سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت شهرستان فریمان باحضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده و مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه و جمعی از مدیران ادارات و نهاد‌های شهرستان فریمان درمحل سالن ورزشی آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سپاه فریمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۰۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در دهه ولایت وایام مبارک غدیر تعداد ۶۱ سری جهیزیه شامل ۸ قلم کالای اساسی به ارزش ریالی هرسری ۸۰ میلیون ریال و درمجموع ۷ میلیارد ریال به همت خیرین و مشارکت برخی از ادارات و نهاد‌ها و بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) و ناحیه بسیج فریمان تهیه و به یمن ایام مبارک غدیر به نوعروسان فریمانی اهداء شد.
 
در ابتدای این مراسم سرگرد پاسدار حمید اکبری؛ فرمانده سپاه فریمان با تبریک عیدغدیر به مدعوین گفت: از ابتدای سال جاری دو مرحله اهداء جهیزیه برای نوعروسان کم بضاعت داشتیم که ۱۵ سری جهیزیه همزمان با رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ایام ولادت امام زمان (عج) توزیع گردید و در این مرحله نیز ۶۱ سری دیگر به نوعروسان شهرستان اهداء می‌شود.

حمید اکبری همچنین بیان داشت:همزمان باعید سعید غدیر ۱۲۷۵ بسته معیشتی به ارزش ریالی هربسته بین ۲ میلیون تا ۲۵۰۰ هزار ریال از محل کمک‌های خیرین و بسیجیان برای خانواده‌های کم بضاعت تهیه و در اختیارشان قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه فریمان درادامه گفت: در ایام دهه ولایت و امامت و بخصوص عید غدیر بیش از ۱۱۰۰۰ بسته غذایی در سطح شهرستان توسط خیرین و بسیجیان حوزه و پایگاه‌های بسیج طبخ و بین نیازمندان توزیع گردید.
 
وی همچنین درخصوص پویش هرپایگاه یک قربانی گفت: به همت بسیجیان و خیرین ۴۹۸ رأس گوسفند تهیه و همزمان با اعیاد قربان وغدیر ذبح و گوشت آن در بین اقشار آسیب پذیر و کم بضاعت توزیع شد.

وی در ادامه از توزیع ۲۵۰۰ عدد ماسک رایگان نیز دربین مردم نیازمند روستا‌های سطح شهرستان خبر داد.
 
سرگرد اکبری همچنین از تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته لوازم التحریر توسط بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان در آستانه آغاز سال تحصیلی در بین دانش آموزان کم بضاعت به ارزش ۶۰ میلیون ریال خبرداد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار